Nurbürgring Meeting 7/8/9 April 2012
Ik heb in het weekend van 7/8/9 april een huisje geboekt, vlakbij de Ring.
Programma:We komen op zaterdag 7 april aan, en vertrekken op maandag 9 april.
De Nurbürgring is dat weekend van 08:00 tot 19:30 geopend.
We zitten echt in de Ring area, en er is zat te doen/zien. We zullen flink gestoord worden door Ringgeluiden, en volk wat warm rijd op de wegen rond de Ring.
Adenau is vlakbij, maar ook anderen durpjes. We kunnen in de buurt ook een rondrit doen.
Accomodatie:Het is een 8 persoonshuisje, met 4 slaapkamers voor 2 personen en meerdere badkamers.
Op slechts 2 km. van de beroemde Nürburgring ligt dit eenvoudige, maar netjes ingerichte 8-pers. vakantiehuis in het dorpje Meuspath. Uiteraard is het nabijgelegen circuit absoluut een bezoek waard, maar in het omringende heuvellandschap kunt u ook prachtige wandelingen maken en ook de romantische Moezel (met dorpjes als Cochem) is al binnen een half uur bereikt. Het huis, dat u geheel alleen bewoont, beschikt over vier slaapkamers en twee badkamers en er is tevens een eigen terras met tuinmeubelen aanwezig.
Oppervlakte huis: 130 m² Dus de ruimte!
Parterre:- hal
- woonkamer
- TV (satelliet)
- radio
- keuken
- oven
- afwasmachine
- slaapkamer
- 2-pers. bed
- badkamer
- douche
- wastafel
- toilet
- berging
Op de 1e etage:- slaapkamer
- 2-pers. bed
- slaapkamer
- 2-pers. bed
- slaapkamer met badkamer
- 2-pers. bed
- douche
- wastafel
Algemeen:Het is echt een toplocatie. Slechts 2 km verwijderd van de Ring.
Hierdoor kan je nog is een paar keer per dag naar het huisje en Ring op en neer, zonder dat je hele dagen op de parkeerplaats dient te bivakkeren.
Al is de parkeerplaats geen straf, er is zoveel te zien bij de Ring aan mooie en ook bijzondere auto's. De parkeerplaats is op mooie dagen een attractie an sich.
Er zijn nog 3 plaatsen vrij.
Wie gaan er nu mee:
Mijn buurjongen van vroeger, met een kameraad.
Ik zelf, met de hoofdsponsor van mijn projecten: mijn vriendin en aanstaande Sabine.
Onze allerhuisvriend Bram.
(Jaco is deze keer verhinderd)
Mijn broer komt een dagje buurten. Dat kan natuurlijk ook. Het is vanaf Rotterdam naar de Ring ongeveer 285km. Makkelijk te doen in een dag.
Prijzen:Het verblijf kost ongeveer
Eur. 60,- per persoon voor het complete weekend.
Dit is exclusief eten, drinken en verplichte schoonmaakkosten van Eur. 80,- (dient ter plaatse contant betaald te worden en komt neer op Eur. 10,- p.p).
Beddengoed en dergelijke dient zelf meegenomen te worden!
Als 2 nachten wat lang lijkt, kunnen de plekjes misschien ook wel opgedeeld worden. Maar we gaan eerst kijken wie er een weekend wil.
(Enkele nachten komen op Eur. 40,- en Eur. 10,- schoonmaakkosten p.p)
Bij voldoende belangstelling, kan er altijd nog ergens een huisje geboekt worden.
Eten & DrinkenAls het een beetje weer is, zouden we kunnen BBQen, aan de Ring of aan huis. Mijn Sabine (met zo'n naam,
moet je als vrouw een rondje Ring zelf sturen!) heeft ook aangeboden eten te willen maken voor ons. We hebben een vaatwasmachine, dus geen probleem. Als de spaarpotten meegaan, kunnen we ook nog ergens een hapje eten.
Vorig ringweekend hadden we een mooi restaurant, voor niet te veel geld in Adenau.
Verdere versnaperingen kunnen van huis meegenomen worden, of ter plaatse in de supermarkt. Hou er rekening mee, dat dit wellicht alleen zaterdag mogelijk is.
Gezien het gezelschap, zal het een minder groot en rumoerig nachtelijk feest worden als de vorige keer, maar ik doe 's-avonds lekker een biertje drinken.
Auto's:Alles is toegestaan.
Ik ga met mijn Golf II 16v+, mijn maten met een Golf IV V5. Bram laat zijn Golf thuis (ja hij heeft er ook 1) en rijdt mee.